nineth.blogg.se

Från djupaste tankar till ytliga spekulationer.

För att .

Publicerad 2015-09-06 00:04:28 i

Just det, varje dag behöver jag tänka på roliga saker som hänt mig, fått mig att le, fått mig att må bra, innan jag lägger mig. Nu har jag fått ur mig min besvikelse så nu avslutar jag den här dagen med något positivt.

Jag äger en häst som får mitt hjärta att smälta varje gång jag tänker på henne.
 

Jag är mamma till 2 fantastiska barn, som fyller ut mitt hjärta till bredden, som får mig hel och som får mig att känna mig komplett.



Mina älskade djur, katter & kaniner. Att så små underverk kan tillföra så himla mycket, att det inte går att beskriva med ord..


De gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela